Автомобилите бяха натъпкани с електроника през последните години, което ги направи по-технологични, но и по-сложни за управление. Сега се забелязва обратната тенденция - автомобилните производители де завръщат към бутоните и превключвателите, постепенно премахвайки сензорните екрани, твърди "The Wall Street Journal".
Причината за това са настроенията на купувачите на нови автомобили. След години на използване на елегантни и високо технологични дисплеи, потребителите започнаха да осъзнават, че физическите контроли осигуряват по-голямо удобство и комфорт. И компаниите, които ентусиазирано използваха сложни тъч-падове, сега започват да интегрират бутони и копчета в своите нови продукти.
Така в автомобили, доскоро доминирани от минималистичния дизайн на Tesla - като нови модели на Kia, Mini и Volkswagen, се завръщат физическите контроли. И тази тенденция се наблюдава не само в автомобилната индустрия, но и в уреди за ежедневна употреба, като електронни четци и индукционни готварски печки.
Четете повече в automedia.investor.bg.
Снимка: pixabay