Сам Гробърт, Bloomberg: Въпросът е, че повечето коли днес са доста добри – направени са добре, всички са безопасни и надеждни. Голямата разлика за хората, които ще си купят следващата кола, не е в това, което се намира под капака или зад волана, а как си взаимодействат с автомобила, как живеят с нея всеки ден. Което означава, че бъдещето на колата е бъдещето на таблото.
Това е първият поглед към салона на Audi 2015 Q7. Първо, имат традиционния MMI controller, но освен това са направили по-голям тъчпад, за да можете да напишете буквите, които искате да използвате, за да въведете данни в главния компютър.
Хората, които се возят отзад, също не са пренебрегнати. Audi създадоха свой собствен Android таблет, който се слага точно тук, на гърба на седалката и ви дава достъп до почти същите информация и функции, както отпред в колата. Всъщност, можете да изберете дестинация, използвайки софтуера с картата и да я изпратите до главната навигационна система на колата.
Това е концептуалния интериор, който BMW показва на технологичното изложение. Това, което показва, е, че BMW най-накрая хвърля мост между ръчното управление и тъч-екраните. BMW добавя още един начин да взаимодействате с колата си – жестове. А камерата отгоре улавя тази част тук. Например, може да променя звука на уредбата, само като въртя пръста си нагоре или надолу и колата ще реагира автоматично.