Коментар на Шери Ан и Ришаат Саламат в студиото на Bloomberg в Хонконг.
За какво се говори и за какво не се говори?
Sony получи безплатна реклама с кибер-атаката.
Сега онлайн продажбите им достигат 31 милиона долара, което означава, че хората са наели или купили „Интервюто“ чрез уебсайтове и платена телевизия повече от 4 милиона пъти.
Тези 31 милиона долара от онлайн продажби са освен над 5 милиона долара от продажба на билети.
Въпреки това критиката не е особено благосклонна – в Rotten Tomatoes има по-малко от три звезди, а „Rolling Stone“ го наричат „глупав“ и проява на „лош вкус“.
Хората казват – за какво беше целият този шум? Реално са толкова успешни заради безплатната реклама, която получиха от кибер-атаките, и хората го свалят и гледат онлайн и в кината.
Беше трудно време за компанията.
Да, така е. Но също така последните няколко дни бяха доста интересни. Walkman.
Да, разкажи ми за Walkman. Излезе през 1979 и аз толкова много исках да имам такъв.
Не ти ли купиха?
Не.
Това е тъжно.
Купиха ми нещо подобно…
Вече е малко късно, защото класическият плейър за касети вече е пенсиониран – спряха стария модел не много отдавна – преди около 5 години, но новият Walkman е много далеч от раздрънканото касетофонче, което сме виждали.
Сега е много по-модерен и с по-висока резолюция, със слушалки, свързани с BlueTooth.
Това е луксозна версия на модел, който SONY пусна през 2013. Сега ще струва 1200 долара.
Това е само един от продуктите, представени вчера на изложението за електроника във Вегас.
Имат много нови продукти – SONY ще пусне на пазара и смарт-часовник 3, който има собствен вграден GPS, както и Sony Smart B-trainer за бегачите.