Коя е българската компания, чиито продукти се предлагат на над 1 500 сайта по цял свят? Името ѝ е CT Interactive. Историята ѝ започва през 2012 г. като за 12 години компанията, основана в София, успява да се утвърди като водещ доставчик на игрален софтуер с присъствие в над 1 500 сайта по целия свят. Като част от публичното дружество Telematic Interactive, тя се нарежда сред най-успешните брандове за игрално съдържание. От основаването ѝ екипът на CT Interactive е разработил над 200 игри, които се използват и са популярни на различни пазари.
Ключовата част от успеха на CT Interactive е нейният млад екип, който неуморно работи за разрастването на бранда. Техните иновативни идеи се отразяват в продуктите, които компанията предлага. Една от основните причини, поради които CT Interactive е популярен избор за млади професионалисти, е неговата ангажираност към обучението и развитието на служителите. Компанията предлага множество възможности за своите служители да усъвършенстват уменията си и да напреднат в кариерата си в една динамична индустрия.
CT Interactive е технологична компания, която инвестира значително в развитието на своите продукти и в създаването на иновативни решения. Техническите екипи неуморно търсят нови начини да подобрят и разнообразят игралното изживяване на потребителите, използвайки най-модерните инструменти.
Създаването на запомнящи се продукти изисква и отличен дизайн. В компанията дизайнерите играят ключова роля в разработката на игралното съдържание, като те се стремят да създадат вълнуващи и привлекателни визуални елементи, които да привличат играчите.
Освен технологичните и дизайнерски екипи, компанията предлага добра среда на хора, които искат да развиват бизнес уменията си. Ежедневната комуникации с представители на международни брандове предоставя на служителите ценен опит и възможности за разширяване на знанията в областта на бизнеса и международните пазари.
С богатото си портфолио, редица престижни награди и стремеж към иновации CT Interactive продължава да утвърждава позициите си на лидер в игралната индустрия и да бъде предпочитано място за работа и кариерен растеж.