Apple се извини за рекламата на най-новия си iPad Pro, която разстрои много творци и клиенти. Компанията заяви, че няма да излъчи рекламата по телевизията, както беше планирано.
Рекламата, която изобразява музикални инструменти, телевизори, кутии с боя и други творчески инструменти, смачкани в iPad, беше широко осмивана в социалните медии - безпрецедентна реакция за маркетингова кампания на Apple. Актьорът Хю Грант заяви, че рекламата насърчава "унищожаването на човешките преживявания". Други казаха, че рекламата не вещае нищо добро за Apple в ерата на изкуствения интелект и в момент, когато регулаторните органи се стремят да унищожат ключови обекти като App Store.
"Креативността е в нашето ДНК в Apple и за нас е изключително важно да създаваме продукти, които дават възможност на творците по целия свят. Нашата цел е винаги да отбелязваме безбройните начини, по които потребителите изразяват себе си и реализират идеите си чрез iPad. С този видеоклип не успяхме да се справим и съжаляваме", каза вицепрезидентът по маркетинговите комуникации на компанията Тор Мирен в изявление за AdAge.
Рекламата, която остава в акаунта на главния изпълнителен директор Тим Кук в X, има над 53 милиона гледания. Кампанията хвърля сянка върху иначе положителното представяне на основни нови версии на iPad и нов чип M4 във вторник.
Четете повече по темата в bloombergtv.bg.
Какви са плановете Ви за 9 юни?
Снимка: БГНЕС