fallback

Xiaomi се похвали с продажбите на електромобила си

Компанията няма планове да създава офроуд превозни средства

19.04.2024 | 09:48 Автор: Толя Стоянова

Продажбите на първия електрически модел на китайския производител на смартфони Xiaomi са били между три и пет пъти по-високи от очакваното. Това каза изпълнителният директор Лей Джун, цитиран от Ройтерс. По думите му компанията е започнала да доставя стандартни версии на електромобила SU7 на купувачите предсрочно.

Основателят на Xiaomi говори по време на двучасово предаване на живо в Douyin, китайския еквивалент на TikTok, като събитието събра над 34 милиона зрители. Xiaomi пусна в продажба своята кола, която черпи дизайнерско вдъхновение от Porsche, в края на миналия месец, навлизайки в пренаселения китайски пазар на електромобили с привличаща вниманието цена - под 30 000 долара за базовата версия, което е с 4000 долара по-малко от основния вариант на Model 3 на Tesla в Китай.

Xiaomi разполага с достатъчно финансов ресурс, като заяви, че очаква да загуби пари от SU7. Компанията започна с доставката на ограничена партида от 5000 автомобила, които вече беше произвела, оборудвани с допълнителни аксесоари за първите купувачи. В четвъртък Xiaomi отбеляза и началото на доставките на стандартната версия на SU7 в Пекин и Шънджън.

Лей посочва, че компанията е изтеглила доставките на стандартната си версия с 12 дни. Запитан от онлайн потребители за бъдещите планове за развитие, той каза, че Xiaomi няма планове да създава офроуд превозни средства и ще се фокусира предимно върху SU7.

"Що се отнася до софтуера, аз изисквам той да бъде обновяван поне веднъж месечно. Ако има някакви проблеми, те трябва да бъдат подобрени възможно най-скоро", добавя той.

Освен стандартната версия, Xiaomi съобщи, че планира да започне доставки на версия Max по-късно този месец и вариант Pro до края на май.

Четете повече в investor.bg.

Снимка: БГНЕС

fallback
Още от Техно
fallback