Генералният директор на Tesla - Илън Мъск, категорично е против традиционните реклами. Той не дава пари за рекламни клипове на своите електромобили, което му спести милиарди долари. Освен това, по нареждане на Мъск, още преди 6 години Tesla закри страницата си във Facebook, въпреки че тя имаше милиони последователи.
В крайна сметка Tesla запази страницата си в Instagram, но съперничеството между Мъск и собственика на Facebook - Марк Зукърбърг, се засили, след като първият купи Twitter и го прекръсти на X. Спорът между двата милиардери продължи, като се стигна дори до нелепото предложение той да бъде разрешен с бой в клетка.
Решението на Мъск за връщането на страница на Tesla в най-популярната социална мрежа изглежда изненадващо. Още повече, че производителят на електромобили започна да плаща сериозни суми на Зукърбърг за популяризиране на електромобилите си. Реклами на Tesla се появиха и в Instagram, която също, както и Facebook, е собственост на Meta.
Четете повече в automedia.investor.bg.
Снимка: БГНЕС