TikTok започна рекламна кампания за 1,2 млн. долара с ясно послание към сенаторите в тежка предизборна битка тази година: блокирайте решението на Камарата на представителите, което може ефективно да забрани приложението в Съединените щати, пише CNBC.
"Помислете за 5-те милиона собственици на малък бизнес, които разчитат на TikTok, за да изхранват семействата си", посочва предполагаем потребител на TikTok в рекламата. "Да видим как всичко това изчезва би било толкова тъжно", казва друг.
Компанията си е запазила телевизионно рекламно време в щатите Невада, Монтана, Уисконсин, Пенсилвания и Охайо, които са бойно поле за изборите, разкриват необявени по-рано данни на AdImpact.
Всичките пет щата са представени от уязвими демократи в Сената, всеки от които се кандидатира за още един 6-годишен мандат. Други щати, които ще видят новите реклами на TikTok, включват Ню Йорк, Масачузетс и Минесота, според данните за закупуване на реклами.
Ню Йорк и Бостън са ключови рекламни пазари за достигане до млади хора и журналисти. Минесота е родният щат на сенатора демократ Ейми Клоучбар – един от най-яростните критици на TikTok в Конгреса. Клоучбар също се бори за преизбиране тази година.
Рекламите са започнали да се появяват в сряда, като ще приключат на 14 или 28 април в зависимост от това къде се излъчват спотовете, показват данните. Една от новите реклами, получени от CNBC, показва как потребители на TikTok предупреждават целевата си аудитория за това колко много ще бъде загубено, ако услугата бъде блокирана.
Четете повече в investor.bg
Снимка: БГНЕС