fallback

УниКредит Булбанк революционизира мобилното банкиране с "Моят автомобил"

Новата функционалност позволява на клиентите да управляват информацията за своите автомобили като валидност на шофьорската книжкa, връчени и невръчени глоби, срок на всички нужни документи за изрядните шофьори напълно безплатно, използвайки Булбанк Мобайл

20.03.2024 | 10:31 Автор: Тодор Петров

УниКредит Булбанк предлага на своите клиенти иновативната функционалност „Моят автомобил“, променяйки начина, по който клиентите използват мобилното банкиране. Тази нова услуга дава на над 650 000 активно банкиращи клиенти възможността да управляват информацията за своите автомобили напълно безплатно, използвайки мобилното банкиране на Булбанк Мобайл.

С помощта на „Моят автомобил“ клиентите на УниКредит Булбанк получават система за предупреждения, която ги информира за изтичане на срока на техните шофьорски книжки, както и за връчени и невръчени глоби от Пътна полиция и АПИ. Потребителите на Булбанк Мобайл могат лесно да добавят талони за лични или служебни автомобили и да получават известия за изтичащи технически прегледи, винетки и гражданска отговорност. Това освобождава клиентите от стреса и притеснението да не пропуснат изтичаща валидността на техните документи и важни дати за автомобилите им при пътни проверки.

Потребителите на Булбанк Мобайл не само управляват своите финанси и банкови продукти, но чрез функционалността „Моят автомобил“ съчетават ежедневното банкиране със сферата на небанковите услуги чрез интегриран и цялостен подход в едно мобилно приложение. Услугата улеснява ежедневието и предоставя уникална възможност за персонализиране и адаптиране на клиентското преживяване.

„Стартът на новата услуга „Моят автомобил“ е ключов момент в развитието на мобилното ни банкиране, а и като цяло на бизнеса на УниКредит Булбанк. Услугата е поредно доказателство за нашата постоянна ангажираност към обогатяване на клиентското преживяване и предоставяне на широка гама от удобства, достъпни 24/7 от всяка точка на света. „Моят автомобил“ е само първата от поредица функционалности, с които Булбанк Мобайл ще улесни ежедневието на своите потребители. Към началото на месец март 2024 г. над 650 000 клиенти активно използват Булбанк Мобайл всеки месец“, коментира Виктор Стоянов, Директор „Алтернативни канали“.

„Моят автомобил е страхотен пример както за иновативна функционалност в Булбанк Мобайл, отвъд границите на „традиционното банкиране“, така и за синергията между екипите на „Дигитални и информационни технологии“ и „Банкиране на дребно“. Радвам се, че със старта на новата услуга се доближаваме още повече до нуждите и ежедневието на клиентите ни, предоставяйки все по-комплексна грижа. Услугата има добра основа за бъдещо развитие и надграждане в интерес на потребителските нужди, а първите обратни връзки от клиентите са изключително позитивни. Сигурен съм, че заедно ще успеем да развием тази гама от услуги и ще представим още по-добро преживяване в дигиталните ни канали“, споделя Даниел Джолев, Заместник директор „Дигитални и информационни технологии“.

Функционалността „Моят автомобил“ надгражда банковите услуги и предлага нов начин за интелигентно и лесно управление на ежедневието, напълно безплатно за клиентите на банката.

fallback
Още от Техно
fallback