Цифровата стратегия на Hilton

16.12.2014 | 12:46
Цифровата стратегия на Hilton
Цифровата стратегия на Hilton

Нашата цифрова регистрация е иновация в хотелиерската индустрия.

Също както на летището ще се чекирате предния ден. Голямата част от пътниците правят така.

Освен това избирате место в самолета - пътека, прозорец.

И при нас е така. Когато отсядате в някой от нашите 4000 хотели по света, можете да използвате приложение на телефона си или сайта и да се регистрирате. Избирате на кой етаж искате да бъдете, в каква стая, дори и номерът. Да кажете дали искате да сте близо да асансьора или далеч, дали искате нисък или висок етаж.

 

Това ли ви казват клиентите, че искат? Звучи ми като хубава реклама. Но имам ли нужда от това - да посоча в коя стая искам да съм?

Направили сме задълбочени проучвания и над 70% от клиентите ни искат да имат такава услуга. Питахме и авиокомпаниите.

Освен това знаем от авиокомпаниите, че повечето пътници използват уебчекин.

Освен това откакто сме пуснали услугата, виждаме че повече гости го използват.

В началото на годината го пуснахме в САЩ. Там се използва от над половин милион души.

Още по темата

Когато майка ми отсяда в хотел, тя винаги се оплаква от стаята и иска да й я сменят. Това може да реши много проблеми.

Много съм доволен!

Мобилна технология за ключовете - това е новото ниво.

Как върви?

Това е наистина следващата стъпка.

Ако клиентът реши, може да използва мобилния си телефон като ключ за стаята.

Неотдавна обявихме, че ще го направим. Сега имаме пилотна програма. Тестваме я от години.

Ще я въведем в четири наши бранда в САЩ в края на 2015.

По този начин мобилният телефон се превръща в ключ за стаята.

Интересно как споделената икономика навлиза в хотелиерската индустрия. Какво дава тя е тези модели? Вероятно - услуга и хора. Много голяма част от тази технология всъщност отклонява хората от вашите хотели. Как ще ви помогне това да върнете хората в хотелите, ако те няма да могат да се регистрират - но вие не насочвате посетителите към рецепционист-човек, нали?

Нашата дигитална стратегия цели да дадем на клиентите избор.

Така че ако решат да отидат на рецепцията и да попитат за местен ресторант или за някое интересно място в града, те могат да го направят, разбира се.

Ние сме в хотелиерската индустрия и обслужването на клиентите е основната ни задача.

Всъщност технологията позволява на гостите ни да имат повече контрол над престоя си. Давам им избор дали да говорят с нас или ако са имали дълъг полет, направо да се качат в стаята и да дойдат да си говорим на сутринта.

Технологията дава възможност на гостите ни да прекарат по-добре при нас, а не да съкращава гостоприемството, с което сме известни.

 

Как гледате на малките хотели в момента? Хотелиерската индустрия печели ли от тях? Те карат ли ви да вдигнете изискванията си? Как ги оценявате като заплаха?

Те не ни карат точно да повишим изискванията си.

Нашата услуга е съвсем различна. Хотелите имат години, десетилетия опит в индустрията. Ние сме убедени, че има място и двете групи да се конкурираме, да растем и процъфтяваме.

Нали всичко е в името на клиента - какво иска той.

Дали става дума за друг тип клиент или различен тип престой - има място за всички.