Когато купувате кола на вторичния пазар, е важно да знаете кой модел ще има по-малко проблеми с ремонта. Привидно надеждна кола от известна марка може да поднесе много технически проблеми. Част от тях са свързани с шасито, като те се появяват след около 100 000 км и обикновено водят до повреди и скъпи ремонти.
И все пак - кои автомобили най-често поднасят неприятни изненади с окачването си и кои могат да изминат 200 000 км, без да се налага ремонт на тази основна система на автомобила? Отговор на този въпрос дават експертите от Auto.Mail, като се позовават на свое допитване до собственици на сервизи и автомобилни механици.
Най-проблемните по отношение на надеждността са въздушните окачвания на тежките премиум автомобили. Това важи с пълна сила за 10-годишните BMW 7-Series, Mercedes-Benz S-Class и Audi A8. При тях често им се чупят пневматичните цилиндри, активните стабилизатори и активното кормилно управление.
Тези модели са продадени в по-малки количества, като това означава и по-малък брой сервизи, специализирани в техния ремонт. При повреда собственикът ще трябва да се обърне към дилърските центрове за замяна на повредените детайли. А там цените са високи, особено за специалните модели.
Четете повече в automedia.investor.bg.
Снимка: Pexels