През 2015 Yahoo ще изпревари Twitter в сектора на мобилните реклами и ще се превърне в третата компания по пазарен дял в сектора в САЩ, предаде Bloomberg. Безспорните лидери на пазара са Google и Facebook.
През юли 2012 Мариса Майер пое поста главен изпълнителен директор в Yahoo и обяви, че иска да развие дейността на компанията в мобилната сфера. По онова време Yahoo не предлагаше почти никакви услуги в този сектор. За да изпълни целите си, Майер нае хора като модния експерт Джо Зий. При пристигането на Майер в компанията в мобилната сфера работеха едва около 60 души. За по-малко от 2 години и половина броят им се увеличи 10 пъти.
Очаква се Yahoo да спечели най-много пазарен дял на пазара за мобилни реклами в САЩ между 2014 и 2016. Пазарният дял на компанията в сферата ще достигне 3,74% през 2015 и 4,2% през 2016. Макар и не много голям, този дял ще позволи на компанията да се нареди на трето място на пазара за мобилни реклами в САЩ след Google и Facebook. Пазарният дял на Google през 2015 ще е 35%, a на Facebook – 17%.