Netflix е готова да сподели със света колко хора са гледали нейните продукции, пише Bloomberg.
Компанията официално публикува глобални данни за гледанията до средата на годината за всяко едно заглавие в нейната услуга. Това е първият път, в който Netflix прави това, но обещава вече да публикува редовни отчети.
Политическият трилър "The Night Agent" е най-гледаното заглавие в света през първата половина на 2023 г., като е гледано в продължение на общо 812,1 млн. часа, твърди Netflix. След него се нарежда вторият сезон на семейната драма "Ginny & Georgia", както и южнокорейският сериал "The Glory". "Ginny and Georgia" се радва на най-голяма аудитория, ако се вземат предвид всички сезони на шоуто.
Данните на Netflix, най-подробните досега за която и да е стрийминг услуга, са публикувани след продължилата месеци битка между холивудските синдикати и големите студиа. Вследствие на стачките сценаристите и актьорите спечелиха повече компенсации за работата си в стрийминг платформите, а заплащането им отчасти зависи от разкриването на повече информация за гледанията на продукциите в САЩ от услуги като Netflix.
Сега компанията дава на всички – зрители, доставчици и конкуренти – по-задълбочен поглед върху това, което хората са гледали през първото полугодие в доклада, наречен "Какво гледахме: Доклад на Netflix за ангажираността".
"През последните 16 години има една константа – хората искат повече данни за гледанията", коментира съизпълнителният директор на Netflix Тед Сарандос по време на разговор с журналисти.
Години наред Netflix отказва да разкрие данни за аудиторията си, а други големи стрийминг услуги последваха примера ѝ. Творческата общност в Холивуд първоначално оцени това, че не е обект на рейтингите на Nielsen, които са добре познати от ефирните и кабелните телевизии. Данните, публикувани сега, обхващат повече от 18 хил. заглавия.
Четете повече в investor.bg
Снимка: Pixabay