Мнозинството хора в България разчитат на употребяваните автомобили за личния си транспорт. Покупката втора ръка, макар и по-достъпна, крие рискове. Малките повреди и подмяната на консумативи са едно, а периодичните ремонти на двигателя - съвсем друго. Внимателната проверка на мотора е най-важната стъпка за купувача.
2.5-литров и 3.0-литров редови от BMW
BMW представи новото поколение бензинови "шестаци" - N52 през 2004 г. Това бе първият сериен двигател с алуминиево-магнезиева конструкция на блока и впечатляваше с екологичните си показатели. Имаше два варианта според работния обем - 2.5 и 3.0 литра.
2-литров TwinSpark от Alfa Romeo
Наименованието Twin Spark е малко подвеждащо, защото Alfa Romeo използва тази технология в състезателните си автомобили още от 1914 г. и я прави масова през 60-те години. Тук всъщност дори не става дума за двигател на Alfa, а за т. нар. двигателно семейство Pratola Serra на Fiat.
1.4-литров EcoFlex от Opel
Двигателите от семейството GM Family 0, разработени най-вече от Opel за използване в европейските модели, съществуват от 90-те години. Но проблемите дойдоха с третото им поколение, появило се след 2008 г.. Става дума най-вече за 1.4-литровия турбомотор (работен обем 1364 куб. см), познат с означението A14NET, А14NET и A14NFT. При Opel обикновено се наричат EcoFlex.
Четете повече по темата в automedia.investor.bg.
Снимка: Pexels
преди 11 месеца
преди 11 месеца
преди 11 месеца
преди 11 месеца