Изключително голяма неприятност е, когато колата не пали при загрял двигател, кара ви да въртите ключа дълго време и да натискате педала на газта докрай, но стартиране на двигателя няма или е съвсем вяло? И ако отидете в сервизния център с тези симптом, пригответе се за значителни разходи.
Ако батерията е все още жива, свежа и пълна с живот, което е лесно да се провери с прост мултицет, тогава трябва да погледнете към точките, където масата е прикрепена към тялото и двигателя, и към самия акумулатор. Там не трябва да има ръжда, мръсотия или корозия, но е задължително да има използваем и чист контакт, намазан отгоре със специална грес.
Ако проблемът все още е налице, то отиваме при друг възможен източник на нашите главоболия - сензорът за положение на разпределителния вал (CPR). С течение на времето той се замърсява, проводниците изгниват, клемата се разпада: почистете, проверете и сглобете отново.
Повече по темата четете в automedia.investor.bg.
Снимка: Pexels