Абонаментните услуги стават все по-популярни сред автомобилните производители. Tesla е особено активна в този начин на правене на пари. BMW също пое в тази посока, но се оказа, че клиентите на баварците не харесват идеята да плащат за допълни екстри.
През миналата година компанията предложи месечен абонамент за активиране на отопление на седалките в някои от моделите си, което предизвика вълна от недоволство. И това принуди BMW да преразгледа своя подход към платените услуги и функциите "при поискване от клиента".
В интервю за Autocar членът на борда на директорите на BMW Питър Нота, който отговаря за продажбите и маркетинга, обяви, че отопляемите седалки са премахнати като опция, която да се активира допълнително. Те вече ще бъдат поставяни в колата още на конвейера, или изобщо няма да го има.
Повече по темата прочетете в automedia.investor.bg
Снимка: Pixabay