Ръстът в продажбите на китайския производител Lenovo се забави до 7% през третото тримесечие на 2014, предаде Bloomberg.
Въпреки че печалбата на компанията за същия период е отбелязала ръст от 19%, остават притесненията, че пазарът на смартфони се пренасища.
Най-големият удар по компанията е, че приходите ѝ от продажби в Китай падат.
За третотото тримесечие на 2014 спадът е бил 2%.
Китай е най-големият пазар на смартфони в света.
Приходите, които Lenovo получава от Европа за тримесечието обаче отбелязват ръст от 33%.
Изпълнителният директор на Lenovo Ян Юенцин заяви пред Bloomberg, че изобщо не се притеснява от забавянето на ръста в продажбите.
Ян казва, че двете големи придобивания, които компанията му успя да осъществи през октомври 2014, ще бъдат в основата на растежа на компанията в бъдеще.
Lenovo приключи сделките по придобиванията на Motorola Mobility от Google и подразделението на IBM за евтини сървъри.
Двете придобивания са на обща стойност от около 5 милиарда долара.
Вижте коментара във видеото.