Шофьорите в Германия все още са много заинтересовани от системите за подпомагане на водача, показа проучване на Института Гослар, което се основава на на анализ на консултантската фирма McKinsey & Company.
В изследването са участвали 25 000 души, като около 1/4 от тях твърдят, че ще си поръчат поръчат усъвършенствана система за подпомагане на водача следващия път, когато купуват превозно средство. Близо 2/3 от всички анкетирани посочват, че наред с други неща ще платят еднократна такса от 10 000 евро за автопилот от ниво 4 за движение по аутобан.
Според Керстен Хайнеке, партньор в McKinsey и съавтор на изследването, това показва, че асистираното шофиране е много привлекателно от гледна точка на потребителя, като то ще направи превозните средства по-безопасни, по-приятни и по-производителни.
Повече по темата прочетете в automedia.investor.bg
Снимка: Pixabay