Все по-нови технологии и в "офлайн" магазините

Bloomberg проверява какви са най-новите технологии, набиращи скорост в търговията на дребно

05.11.2014 | 16:14 Редактор:
Все по-нови технологии и в
Все по-нови технологии и в "офлайн" магазините

Оливия Стърнс, Bloomberg: Уилиамсбърг, Бруклин е стартова площадка за тенденции, особено когато става дума за мода. Освен това е дом на магазина на Urban Outfitters – компания тества мястото за най-модерното нещо в търговията на дребно от времето на прилепналите дънки.

Керолан Ларкин, мениджър, Urban Outfitters Program: Добре дошли в Space Ninety 8!

Оливия Стърнс, Bloomberg: Благодаря! Казват се „фарове“ – малки, нискоенергийни устройства, които изпращат съобщения до телефона чрез BlueTooth.

Керолан Ларкин, мениджър, Urban Outfitters Program: Може да разгледате какво имаме в Space Ninety 8.

Оливия Стърнс, Bloomberg: Докато се разхождате в магазина, "фаровете" могат да ви изпращат сигнали, промоции, дори напътствия, на базата на местоположението ви. Малко е късо за мен, тесни дънки за гаджето, - наистина приятелят ми е много слаб. Доста цветно - не става за работа. Ок, мога да нося това. Обхватът дори може да бъде специален, за да информира купувачи на определени зони като пробната. Мисля, че имаме победител! Тук карат клиентите да споделят.

Керолан Ларкин, мениджър, Urban Outfitters Program: Ще ви снимам за инстаграм.

Оливия Стърнс, Bloomberg: Очевидно, това се прави много често. #UO on you е било използвано почти 55 хиляди пъти. Защо решихте, че технологията с "фаровете" ще има смисъл за хората, които пазаруват?

Керолан Ларкин, мениджър, Urban Outfitters Program: Знаем, че гледат телефоните си. Когато са в магазина, телефонът им е изваден, получават съобщения за добре дошли, които могат да бъдат: Това е вашият магазин, което е съобщението в Space Ninety 8, или ако имаме разпродажба, за която искаме да разберат, можем да го направим там. Можем също така да рекламираме събития в магазина, което е нещо много хубаво и партньорите ни го обичат.

Още по темата

Оливия Стърнс, Bloomberg: Разхождам се в магазина и получавам съобщение „Пончо с 50% намаление“ и освен това довечера ще има жива музика.

Керолан Ларкин, мениджър, Urban Outfitters Program: Точно така.

Оливия Стърнс, Bloomberg: Технологията за магазини се разви изключително бързо, както и пос-терминалите за кредитни карти. Очаква се броят на инсталираните фарове в Америка нарасна от 0 до над 3 милиона само за няколко години. Големи вериги вече ги пробват и от водещите 100 магазина 85% вероятно ще използват фаровете до 2016 година.

Джон Шери, Swirl, директор бизнес развитие: Когато изпращане съобщение на клиентите в магазина, наблюдаваме 60-70% ръст на харесванията във Facebook. Отварят съобщението и взаимодействат с фара. Можем да го сравним с популярните инстантни съобщения, които имат 12% харесвания – дори и мобилната реклама, която е още по-слаба.  

Оливия Стърнс, Bloomberg: Какво е съотношението на хората, които отварят съобщенията, и продажбите?

Джон Шери, Swirl, директор бизнес развитие: Ако това е целта ни – съотношението е между 30 и 35%.