Умните очила на Ray-Ban, които компанията пусна заедно с Meta Platforms преди близо две години, не успяха да спечелят сърцата на потребителите, много от които изглежда ги използват рядко, сочат вътрешни данни на технологичния гигант, цитирани от Wall Street Journal.
Под 10% от Ray-Ban Stories, купени от пускането на продукта през септември 2021 г., се ползват активно от потребителите, разкрива документ на компанията от февруари, разгледан от медията.
Meta е продала общо 300 хил. бройки от устройството до февруари, но компанията е имала само 27 хил. негови месечно активни потребители.
Устройството, което е важна част от хардуерната стратегия на Meta, позволява на потребителите да правят снимки и да слушат музика от дръжките на очилата, като са добавени и редица други функции.
Повече по темата четете в investor.bg.
Снимка: БГНЕС