Те предоставят тези въздушни възглавници на 10 различни компании на американския пазар.
Г-н Гон беше попитан през уикенда за тази криза от репортери в Шанхай.
Според него, това е верният път за индустрията, когато компаниите сами започват да разследват проблемите, които са съобщавани от клиентите им.
Това нещо, комбинирано с регулаторите, които спомагат за своевременното отстраняване на възникналите проблеми.
Но нека бъдем откровени – беше доста срамно, че не са успели да отстранят навреме проблема с въздушните възглавници, проблемите със запалването на GM, за което компанията е знаела от десетина години.
Имало е подобни проблеми, свързани с безопасността и дори смъртни случаи на американския пазар, а регулаторите не са успели да установят неизправност, при това от толкова много години! Сега нивото на напрежението наистина е високо.
Регулаторите наистина полагат усилия, дори администрацията на Обама се включи, отклонявайки се от преките си задължения.
Получава се ефекта на снежната топка и това дава основание на г-н Гон да твърди, че се задават още изтегляния на автомобили.
Но има и друга страна, нали? Автомобилните производители са в ожесточена борба помежду си за всеки един нов клиент. Опитите да поддържат доверието, нали и това е част от всичко?
Абсолютно.
Това е позитивният завършек, който г-н Гон постави на историята през уикенда.
Той говореше за предстоящи отзовавания, но постави и положителен облик на това, казвайки „ Вижте, ние го правим за клиентите. И трябва да се борим за тях, вършейки правилните неща. Продължаваме напред, опитвайки се да намалим тревогата за клиентите“.