На автомобилната индустрия й бяха нужни девет години след първата кола на Карл Бенц, за да стигне до идеята за волана; 27 години, преди да изобрети електрическия стартер, и цели 50, за да роди нещо толкова очевидно за нас днес, каквото са мигачите. Но днес прогресът е ускорил неимоверно темпо спрямо онази ранна, романтична епоха.
Дисплей през цялото табло
Най-любопитната премиера на германците в Лас Вегас несъмнено бе техният извит ултра-широк дисплей. Терминът "ултра-широк" в случая си е съвсем на място: ширината на този екран е 1.29 метра - на практика от лявата до дясната предна колона в автомобила. Това означава диагонал от 47.5 инча. Екранът се състои от над 3000 светодиода, създаващи контрастна картина и възможност за затъмняване на отделни секции от екрана, когато не се използват. Това спестява много енергия.
Лицево разпознаване пази от кражби
Ключово допълнение към ултраширокия дисплей е и способността на системата да сканира лицето на шофьора и да зарежда индивидуалния му профил - а също и да опазва колата от кражба. За целта в дисплея са интегрирани сензор Тrinamix и специален софтуер.
Повече по темата прочетете в automedia.investor.bg
Снимка: Pixabay