Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Емблематичните крила на Aston Martin не са се променили много, откакто дебютираха в началото на 30-те години на миналия век. Но през 2022 г. компанията опрости своята ангелска икона с по-малко линии и по-ясно изразен надпис "Aston Martin".
Audi не се е отклонила далеч от корените си с този най-нов вид на емблемата си. Компанията се отказа от повдигнатите ръбове на своето емблематично лого със заключващи се пръстени, което дебютира първоначално през 1969 г. и получи сребрист редизайн през 2005 г., а сега залага на модерния напоследък 2D ефект.
Повече по темата прочетете automedia.investor.bg
Снимка: Pixabay
преди 1 година