Китайските власти са предприели мерки срещу над 1 млн. публикации и профили в социалните мрежи по време на поредната си кампания, насочена към онлайн съдържанието.
Нарушенията са в профили или публикации, които разпространяват слухове, имитират държавни или новинарски профили или злоупотребяват със социални каузи.
За постоянно са блокирани 66 хил. профила и са ограничени 928 хил. други в рамките на кампанията, започнала през март, съобщи китайският регулатор по въпросите на киберсигурността, цитиран от Bloomberg. В рамките на тези профили се оказва ефект върху над 1,41 млн. онлайн публикации към 22 май.
Действията срещу онлайн съдържанието също са част от широкото затягане на регулациите в технологичния сектор, което натежа върху интернет гигантите, включително Tencent Holdings Ltd., Alibaba Group Holding Ltd. и ByteDance Ltd. – оператори на едни от най-популярните платформи в страната.
Четете повече по темата в investor.bg.
Снимка: pixabay