Има една поговорка - "както наречете една лодка, така ще плава", като то важи и за автомобилната индустрия. Затова и производителите се опитват да запазят емблематични имена за своите творения възможно най-дълго.
За да не измислят нови имена, които не предизвикват никакви асоциации сред потребителите, автомобилните компании възраждат изпитани във времето названия.
Renault Espace
С прехода към ново поколение легендарният миниван се превърна в хибриден SUV, базиран на модела Austral.
Chevrolet Camaro
Поради слабото търсене производителят (General Motors) ще се отърве от легендарния модел още през следващата година, въпреки че се очакваше това да стане през 2026 г.
Четете повече в automedia.investor.bg.
Снимка: БГНЕС
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Тагове: