Шведският автомобилен концерн Volvo Cars отчита 2-процентен ръст на продажбите за януари до 48 520 превозни средства спрямо същия месец на 2022 г., подкрепени от силното търсене на моделите на компанията в Европа, където увеличението възлиза на 14,7%, съобщава Marketscreener.
Продажбите на модели с електрическо задвижване - изцяло електрически и плъгин хибридни коли, нарастват с 31% през първия месец на годината, като делът им от общите продажби на Volvo вече достига 40,7%. Изцяло електрическите коли представляват 16,2% от глобалните продажби на компанията, като ръстът при тях достига 151,8%.
В САЩ продажбите на компанията се увеличават с 8,2% до 7693 броя. Делът на електрическите модели достига 30,8%, като доставките на напълно електрически коли нарастват с 80,1% в сравнение с 8 на сто при плъгин хибридите.
Четете повече по темата в investor.bg.
Снимка: pixabay