Jaguar и BMW в битка за поколението iPad

09.09.2014 | 13:01
Jaguar и BMW в битка за поколението iPad

Производителят на луксозни автомобили Jaguar пусна най-новия си модел в Лондон.

Британската компания очаква новият XE да се конкурира успешно с BMW 3-series.

Jaguar хвърли ръкавица на най-популярния модел на BMW - това е началото на усилията на британския бранд да утрои продажбите като предложи коли, които повече хора могат да си позволят.

XE saloon, както ще се нарича колата във Великобпитания ще бъде най-евтината котка, на цена от 44000 долара, когато започне да се продава през 2015.

Моделът е важно изпитание за способността на компанията да се изправи срещу най-голямата част от пазара на луксозни коли след спирането на производство на X-Type миналото десетилетие заради отчайващи продажби.


Това е колата, в която Jaguar инвестира парите си.

Британският производител залага всичко, което има на нейния успех.

XE по-малък, по-евтин и възнамерява да се изправи срещу най-добре продаваните германски автомобили.

Самият директор Ралф Спет е германец и е повел Jaguar в нова посока.

"Това е кола за по-младото поколение и се надяваме да привлечем по-млади купувачи, повече жени" - казва д-р Ралф Спет.


ХЕ прелетя над лондонските улици на 7 септември 2014, след като бе представен предната нощ с грандиозно шоу с поп-звезди, блясък и реклама в неделната преса за 4 милиона паунда.

Но това е малка цена на фона на цялостната инвестиция.

Д-р Ралф Спет казва, че компанията е вложила 3,5 милиарда паунда в годината до март в линията на Jaguar.

"До момента имахме много ограничено продуктово портфолио. Предлагахме само мощни двигатели в скъпия клас" - призава Ралф Спет.


Това сега се променя.

Новият Jaguar ще бъде в ценовия клас на BMW 3 серия: 23 - 45 000 паунда, според оборудването.

За Jaguar, ХЕ е по-скоро присъединяване, отколкото влизане в битка с конкуренцията.

Вижте видеото.