Twitter Inc. ще смекчи тригодишната си забрана за политическа реклама, което е поредната промяна в политиката след поглъщането на компанията от милиардера Илън Мъск.
Компанията заяви, че ще разшири политическата реклама, която разрешава през следващите седмици, за да "улесни обществения дебат по важни теми" и да приведе рекламната си политика в съответствие с тази на телевизиите и други медии, като предстои да бъдат обявени допълнителни подробности, предава Bloomberg.
We believe that cause-based advertising can facilitate public conversation around important topics. Today, we're relaxing our ads policy for cause-based ads in the US. We also plan to expand the political advertising we permit in the coming weeks.
— Twitter Safety (@TwitterSafety) January 3, 2023
Дорси обоснова забраната, която си навлече гнева на кампанията за преизбиране на тогавашния президент Доналд Тръмп, с думите, че "обхватът на политическите послания трябва да бъде заслужен, а не купен", пише investor.bg.
Но откакто Мъск придоби Twitter за 44 млрд. долара, той твърди, че предишното ръководство на платформата за социални медии е извършило цензура и е въвело широки промени без особено предупреждение.Наред с другите промени компанията прекрати политиката си, която предотвратяваше споделянето на дезинформация за пандемията, възстанови акаунтите на Тръмп и други десни политици и забрани на потребителите да следят частния самолет на Мъск.