При проектирането на първия си изцяло електрически модел италианският производител на луксозни автомобили Lamborghini, собственост на марката Audi на Volkswagen AG, черпи вдъхновение от Gran Turismo - емблематичен спортен автомобил от 60-те години на миналия век.
Това връщане към миналото трябва да направи новия електромобил незабавно разпознаваем като Lamborghini, дори и без експлозивното хълцане на бензиновия двигател V12, каза в интервю главният изпълнителен директор на компанията Стефан Винкелман.
Днес Lamborghini има три модела - спортните автомобили Huracán и Aventador, както и SUV автомобила Urus. Моделът Urus, пуснат на пазара през 2017 г., е най-новото попълнение и помогна на Lamborghini да увеличи продажбите и приходите си въпреки малкия обем на производство. Миналата година Lamborghini продаде 8 303 автомобила в световен мащаб, в сравнение със 7 250 автомобила година по-рано. На Urus се падат 5240 от общите единични продажби.
Четете повече в bloombergtv.bg
Снимка: БГНЕС