Печалбата на Lenovo за второто тримесечие на 2014 достигна 213.5 милиона долара, с което надхвърли очакванията на анализаторите. Джитендра Варал от Bloomberg TV определя три основни причини, които стоят зад подобреното представяне на китайския производител. Първата е стабилизирането на пазара за компютри. Втората причина е увеличаването на пазарния дял на Lenovo и не на последно място силното представяне на компанията на пазара за смартфони.
Главният изпълнителен директор на компанията Ян Юенцин сподели, че Lenovo насочва усилията си към пазари като южноамериканския и източноевропейския, откъдето очаква растеж.
Юенцин говори и по въпроса с евентуалните придобивания, които Lenovo готви за части от IBM и Motorola. Без да дава много информация, той заяви, че все още има работа с множество държавни агенции преди приключването на сделките.
Очаква се придобиванията да подобрят нормата на възвращаемост на Lenovo и да помогнат за развиването на компанията на нововъзникващите пазари.
Джитендра Варал, Bloomberg