По-голямата част от собствениците на нови превозни средства през изминалата година са се справили с кризата с малките запаси на автомобили при дилърите, което на свой ред се оказа и сериозна поддръжка към съответните брандове – както в премиум, така и в масовия сегмент.
Най-висок резултат при премиум-марките записва Porsche – 57,4% лоялност, като изпреварва Genesis (54,6%). При първокласните SUV-марки първото място е за BMW – 58,6%, а на второ е Lexus (56,4%). В масовия сегмент лидер е Toyota с 62,2%, като изпреварва Kia (54,1%). Японският бранд печели и при масовите SUV с 63,6%, оставяйки зад себе си Subaru (62,6%).
Ford се класира най-високо сред марките пикап с 63,8% лоялност, като това е най-високият процент на лоялност в проучването. На второ място в тази категория остава Toyota (58,7%).
Повече по темата четете в Automedia.bg
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК