Успехът на Starbucks се крие в кафемашините, произвеждани за веригата от швейцарската компания Thermoplan. В момента компанията произвежда необходимите машини за разширяването на Starbucks в Китай. Специалните кафемашини определят точните пропорции на съставките на кафето и позволяват дори на персонал, който не е преминал през обучение, да приготвя висококачественото кафе, което Starbucks предлага.
Главният изпълнителен директор на Thermoplan Адриан Щайнер споделя, че преди 17 години в компанията му са работели едва 20 души докато в момента те са се увеличили до 220. Пропорционално растежът е подобен и в Starbucks. Така Щайнер онагледява съвместния растеж на двете компании. Според него лактозата в млякото, което се слага в кафето, няма да създаде проблеми за китайските потребители и няма да ограничи растежа на Starbucks в Китай, което ще е от полза и за неговата компания.