Допреди месец купувачите в уебсайта на Dell, търсещи нов лаптоп, можеха да влязат, използвайки идентификационните си данни от Facebook, за да избегнат създаването на ново потребителско име и парола. Такава опция обаче вече няма да съществува, пише CNBC.
Dell не е единствената компания, която предприема подобни мерки. Други големи марки, включително Best Buy, Ford Motor, Pottery Barn, Nike, Patagonia, Match и услугата за видео стрийминг Twitch на Amazon също премахнаха възможността за влизане с регистрационните данни от Facebook. Това е значителен обрат спрямо няколко години по-рано, когато влизането в различни платформи с регистрацията от социалната мрежа беше нещо обичайно, често допълнено от бутони, позволяващи ползването и на други регистрации – тези за Google, Twitter или LinkedIn.
Джен Фелч, главен дигитален и информационен директор на Dell, твърди, че хората са спрели да използват тази опция заради причини, свързани с притесненията им за сигурността, неприкосновеността и споделянето на данни.
Четете повече по темата в investor.bg
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК