fallback

„Китайският Apple” вече и в Индия

Коментар на Сунанда Джаясейлан, Bloomberg

22.07.2014 | 11:04 Автор: Велко Каменов

Китайският производител на смартфони Xiaomi навлиза на най-бързо развиващия се пазар за продукта- Индия. През първото тримесечие на 2014 продажбите на смартфони в Индия са се увеличили със 186%, което затвърждава позицията на страната като най-бързо разрастващ се пазар за иновативните мобилни устройства. Интересното е, че за първото тримесечие на 2014 пазарът на мобилни телефони в Индия като цяло се е свил с 10% в сравнение с последното тримесечие на 2013. Въпреки това все по-достъпните смартфони набират популярност и продажбите им растат.

Xiaomi ще продават смартфони си в Индия чрез гигантът в онлайн търговията Flipkart.com. Продажбите започват от 22 юли с модела Mi3. Цената на мобилното устройство е 232 долара.

По този начин Xiaomi- компанията наричана “Китайският Apple”- се опитва да увеличи продажбите си в световен мащаб.

Сунанда Джаясейлан, Bloomberg

 

fallback
Още от Техно
fallback