Производителите на електрически превозни средства все по-често пускат своите модели без традиционно AM-радио, съобщава Consumer Guide. Например, електрическите автомобили на Audi, BMW, Porsche, Tesla и Volvo вече се продават без AM-радио, като Tesla се отказа от тази функция още през 2018 г.
В момента има малко радиостанции, които излъчват в AM-сегмента, въпреки че сигналът стига по-далеч от този на FM и предаването им е по-евтино, което им позволява да работят в слабо населени райони.
Причината, поради която производителите се отказват от AM радиото е, че когато слушате радиостанции в този сегмент, често можете да чуете смущения. А за премиум-колите това е от голямо значение, защото шофьорите могат да обвинят именно компанията-производител, а не амплитудната модулация.
Четете повече по темата в automedia.bg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК