TikTok е напълно наясно, че главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг променя приложенията Facebook и Instagram, за да приличат повече на популярната услуга за кратки видеа. Но TikTok няма никакъв интерес в това да копира Facebook, пише CNBC.
"Facebook е социална платформа", коментира Блейк Чандли, президент глобални бизнес решения в TikTok. "Те изградиха всичките си алгоритми на база на социалния елемент. Това е основната им компетентност. Нашата не е", добави Чандли.
И уточни, че TikTok е развлекателна платформа за разлика от Facebook и Instagram.
По-рано тази година Зукърбърг призна за все по-големия конкурентен натиск от TikTok и заяви: "Ето защо нашият фокус в Reels е толкова важен в дългосрочен план".
Четете цялата статия в investor.bg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК