fallback

Защо Индия е интересен пазар за Facebook?

Потребителите на социалната мрежа в азиатската страна са над 100 млн. души.

02.07.2014 | 15:33 Автор: Мариета Иванова

Посланията на новия премиер на Индия Норенда Моди успяха да достигнат до милиони души по време на предизборната кампания, благодарение на новите технологии. Социалните мрежи  в страната изглежда играят ключова роля за информиране на населението.

Facebook, на свой ред, вижда в Индия огромна сделка, защото само за момента там има над 100 милиона потребители, коментира Розалин Чин за Bloomberg Хонконг.

“По брой потребители във Facebook Индия изостава единствено след САЩ, където има около 180 милиона потребители. Така че, дори само по този показател може да видим, че за Facebook има огромен потенциал.  Освен това, сегашните потребители са под 10% от населението на Индия. И в този смисъл социалната мрежа има огромен потенциал за растеж в страната“, коментира Чин.

От друга страна, Азия и развиващите се пазари там са голямо предизвикателство за Facebook.

„От печалбата на Facebook за първото тримесечие, която беше в размер на 2,5 милиарда долара, едва 14% идват от Азия.

Така че те има какво да направят в азиатския регион“, смята още анализаторът от Bloomberg.

 

fallback
Още от Техно
fallback