fallback

Twitter ще купува компания за мобилна реклама за 100 млн. долара

Социалната мрежа прави опит да се позиционира на пазара с онлайн реклами чрез мобилни телефони

01.07.2014 | 15:22 Автор: Мариета Иванова

Twitter съобщи, че ще купува компанията за мобилна реклама  TapCommerce за 100 млн. долара, става ясно от коментар на Bloomberg Television. От медията поясняват, че дейността на  TapCommerce е свързана с т.нар. ретаргетинг маркетинг.

Принципът на действие на услугата е базиран на това, че докато хората пазаруват онлайн понякога виждат нещо, но не са сигурни дали искат да го купят. Целта на ретаргетинг маркетинга е след това отново да се предложат именно тези продукти на потребителите докато сърфират в интернет и така да се опитат да ги накара да ги купят.

„Това, което се опитват да направят от Twitter е, че търсят начин да се справят с проблемите около ръста с потребителите си, за които може би сте чули. От Twitter се опитват да докажат на инвеститорите, че купувайки акции на Twitter не придобиват компания, която рекламира само на потребителите, използващи Twitter.  Рекламирането чрез мобилни телефони предлага много повече възможности и с придобиването на MoPub Twitter получи достъп до 1 милиард смартфона. Компанията не иска инвеститорите да се фокусират върху забавящия се ръст на потребителите им, а да обърнат внимание на потребителите, които печелят чрез приложения за реклами чрез мобилните телефони извън Twitter,” коментира Сара Фрайър от Bloomberg Television.

По думите й от усилията на социалната мрежа са насочени към позициониране пазара с онлайн реклами чрез мобилни телефони.

 

fallback
Още от Техно
fallback