През 2020 г. компанията майка на Facebook - Meta Platforms, разработи услуги за онлайн търговия, докато хората пазаруваха повече от вкъщи, а компанията се сблъска с промени на пазара на дигитална реклама. Две години по-късно служители, бивши директори и търговци на дребно казват, че подразделението продължава да е в процес на разработка, пише Wall Street Journal.
Част от търговците дори казват, че са ядосани от пускането на онлайн търговията на Meta, като отбелязват, че услугата не разполага с основни компоненти, например възможност за показване на продукти в различни цветове и размери, ако не се продават директно през Facebook или Instagram, ограничение къде търговците могат да доставят продуктите си и доставки в същия или на следващия ден. Други магазини обаче виждат възможност да достигнат до много купувачи чрез голяма потребителска база във Facebook и Instagram.
Поне петима старши директори са напуснали компанията през последните шест месеца, твърди бивш директор на подразделението. Facebook е уверена в своя бизнес с онлайн търговия.
"Изграждането на пълноценна платформа за търговия е многогодишно начинание - такова, което стана приоритет на компанията преди по-малко от две години", сподели говорителят на Meta Джо Озбърн.
Meta започна да засилва усилията си в електронната търговия през първите дни на пандемията, пускайки функции, наречени Facebook и Instagram Shops през май 2020 г. Магазините позволяват на марките да публикуват своите каталози директно във Facebook и Instagram. Някои марки използват магазините, за да насочват потребителите да купуват от техните уебсайтове, докато други избират да продават артикулите си директно чрез услугите на Meta.
Четете повече по темата в investor.bg.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК