fallback

Зукърбърг и Meta атакуват TikTok с продукта Reels и нови функции за рекламодателите

Той се е превърнал в най-бързо растящия формат за съдържание на Meta

23.02.2022 | 11:10 Автор: Теодора Патронова

Meta Platforms Inc. засили контраатаката си срещу TikTok, след като във вторник пусна своя продукт за кратки видеоклипове Reels за всички глобални потребители на Facebook и въведе много нови функции за рекламодателите.

По време на разговора за финансовите резултати главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг обяви, че Reels се е превърнал в най-бързо растящия формат за съдържание на Meta, но призна, че TikTok е "страховит" конкурент. Той също така отбеляза, че тъй като все повече потребители прекарват време в Reels, те прекарват по-малко време във форматите Feed и Stories на Meta, които в момента генерират повече приходи от реклами.

С анонсите Meta предприема стъпки за решаване на тези проблеми. С разширяването на Facebook Reels в световен мащаб Meta ще представи новия си формат за съдържание на потребителите в повече от 150 държави.

Мета ще започне и тестването на нови реклами, които ще се изпълняват чрез Facebook Reels от всички създатели в САЩ, Канада и Мексико, както и в "още страни през следващите седмици", заяви компанията в публикация в блога си. Тя поясни, че ще въведе редица нови функции за създаване и монетизиране на видеоклипове.

Четете повече по темата в investor.bg

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback