Пандемията секна търсенето на любов чрез онлайн запознанства

САЩ са с най-висок процент от населението, използващо услуги за онлайн запознанства

14.02.2022 | 12:18 Редактор:
Пандемията секна търсенето на любов чрез онлайн запознанства
Пандемията секна търсенето на любов чрез онлайн запознанства

Продължаващата пандемия от коронавирус повлия не само на бизнес отношенията и социалния живот по света, но може би и на търсенето на любов в навечерието на Свети Валентин.

По данни на AppMagic, януари традиционно е звезден месец за Tinder - най-популярното приложение за запознанства в Северна Америка, Европа и голяма част от Азия. Според графиката на Statista, Ковид-19 вероятно е предотвратил много обвързвания в последния момент през 2021 г.

Макар че през януари 2019 г. приложението е било изтеглено 3,7 милиона пъти само в Северна и Латинска Америка и общо 7,1 милиона пъти, изтеглянията са намалели през годината. Числата отново скочиха през януари 2020 г., като 9,2 милиона собственици на устройства започнаха своето приключение с онлайн запознанства уж като ново начало на новата година или може би дори с надежда за Свети Валентин през февруари. Все пак в началото на 2021 г. самотните хора очевидно не са били толкова готови да се обвързват, тъй като през януари 2021 г. приложението регистрира само 6,4 милиона изтегляния във всички изследвани региони.

Същевременно все повече хора търсят (и намират) партньор с помощта на приложения и платформи за запознанства. Според прогнозата на Digital Market Outlook на Statista услугите за онлайн запознанства ще достигнат до 413 млн. активни потребители по целия свят до края на 2022 г.

САЩ са страната с най-висок процент от населението си, използващо услуги за онлайн запознанства (приблизително 53 млн. души), което се изразява в степен на проникване от 15,7%. Това е и страната, в която сегментът генерира най-много приходи, с очакван пазарен размер от 829 млн. долара през 2022 г.

Онлайн запознанствата са доста популярни и в някои европейски страни като Обединеното кралство (11,5% проникване) или Франция (10,9%). Въпреки че делът на потребителите от общото население е по-нисък в Индия и Китай (съответно 3,4% и 6%), техният голям брой генерира приходи, които далеч надхвърлят тези в европейските страни.

Четете повече по темата в investor.bg

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК