Европейската комисия публикува днес докладите на Google, Facebook, Microsoft, TikTok и Twitter относно мерките, предприети през ноември и декември 2021 г. срещу дезинформацията във връзка с коронавируса, като страни, подписали Кодекса за поведение във връзка с дезинформацията.
"Усилията на подписалите страни в подкрепа на кампаниите за ваксиниране в ЕС са от решаващо значение, тъй като разпространението на Омикрон поставя значителни предизвикателства. Все още обаче има възможност за подобрение. Следващите доклади ще дойдат през март, до този момент подписалите трябва да са представили новия засилен кодекс, който очаквам да се справя със съществуващите слабости, включително чрез стриктно третиране на всички езици", заяви зам.-председателят Вера Йоурова.
Facebook премахна мрежа за дезинформация и тормоз, насочена към медицински специалисти, журналисти и длъжностни лица на изборни длъжности, управлявана от антиваксърско конспиративно движение.
Microsoft е разрешил някои реклами на ваксини от публичните власти съгласно актуализираните си политики, които са генерирали около 733 000 импресии в ЕС между ноември и декември. Twitter съобщава за актуализации на дизайна на етикети за подвеждащи туитове, свързани с Ковид и ваксините, за да се улесни забелязването им.Обсъжданията на подсиления Кодекс за поведение във връзка с дезинформацията продължават. Новият Кодекс, след публикуваните през юни насоки, трябва да бъде представен до края на март, съобщиха от Европейската комисия.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК