Повечето собственици на автомобили си спомнят за акумулатора само когато колата откаже да стартира, било поради напълно "мъртва" батерия, подходяща само за скрап, или ако "акумулаторът" просто е разреден "до нула".
В последния случай е най-добре да извадите акумулатора от автомобила и да го заредите до нормално ниво с зарядно от електрически контакт. Напълно "мъртва" батерия пък определено отива на сметището.
Но тук могат да възникнат проблеми. В почти всеки съвременен лек автомобил стартерната батерия е фиксирана със специална хоризонтална скоба.
Двата ѝ края от своя страна са свързани с дълги винтови връзки към платформата, на която стои "батерията". По този начин акумулаторът всъщност е притиснат между скобата и тази платформа. Основният дизайн на такъв фиксатор е толкова стар, колкото и самият автомобилен свят.
Повече по темата четете в Automedia.bg
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в
Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook
ТУК