През 2021 г. броят на регистрираните нови леки автомобили в Германия е намалял значително. Според Федералната агенция за автомобилен транспорт (KBA) в страната са продадени 2,62 млн превозни средства и това е с 10,1% по-малко отколкото през 2020 г., която, както признават експертите, беше „доста трудна“ за индустрията.
"Вместо очакваното възстановяване от кризата с коронавируса, имаме продължаващ спад в продажбите. В сравнение с предкризисната 2019 г., когато германците закупиха 3,6 млн нови коли, сега имаме цял милион по-малко нови регистрации“, обяснява Райнхард Зирпел, президент на Международната асоциация на автомобилните производители (VDIK).
Според статистиката, 36,1% от новите автомобили, продадени в Германия през 2021 г., са SUV и кросоувъри. Дялът на дълго доминиращия компактен клас възлиза на 17,5%, докато този на малките автомобили е 14,3%.
Повече по темата четете в Automedia.bg
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК