fallback

Google и Meta се готвят за доминация в световната рекламна индустрия?

Марките разчитат в по-голяма степен на търсачките

06.12.2021 | 22:50 Автор: Жаклина Иванова

Световната рекламна индустрия ще постигне по-голям растеж тази година от предварително очаквания, тъй като марките разчитат в по-голяма степен на търсачките и компании като Google и Meta Platforms, за да достигат до потребителите по време на пандемията, сочат две прогнози на рекламната индустрия, предава Ройтерс.

Въпреки една година, белязана от прекъсвания на глобалната верига на доставките, които забавиха достигането на продуктите до рафтовете на магазините, и мерките за поверителността на Apple, които мнозина се опасяват, че ще нанесат щети на мобилната реклама, брандовете продължават да рекламират онлайн, тъй като завръщането във физически магазини се случва бавно поради продължаващата пандемия, твърди Джонатан Бърнард, директор в рекламната фирма Zenitch.

Новите бизнеси, създадени по време на пандемията, трябваше да се рекламират, за да привлекат клиенти, докато други запазиха рекламните си разходи, за да останат в съзнанието на потребителите, коментира Брайън Уайзър, глобален президент в рекламната агенция GroupM.

GroupM прогнозира, че световните рекламни разходи ще нараснат с 22,5% през 2021 г. спрямо предходната година, докато Zenith очаква растеж от 15,6%. И двете прогнози са ревизирани нагоре спрямо по-ранните такива.

Според компаниите рекламните разходи се очаква да нараснат с около 9% през 2022 г.

Четете повече по темата в investor.bg.

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback