Американският развлекателен концерн Walt Disney Co. има много фенове на стрийминг услугата си, но тези на Wall Street очевидно стават малко раздразнителни.
Резултатите за четвъртото фискално тримесечие, публикувани късно в четвъртък, показаха само 2,1 милиона нови абонати на Disney+ – най-ниският темп на растеж, откакто услугата беше пусната преди две години. Това беше далеч под 9,3 милиона попълнения, които анализаторите очакваха.
Резултатите обаче бяха в съответствие с предварителното предупреждение от страна на главния изпълнителен директор Боб Чапек, който използва конференция за инвеститори през септември, за да обяви новите очаквания за новите абонати за тримесечието в диапазона между 1 и 3 милиона, като се има предвид темпото на пускане на ново съдържание и насрещните ветрове на някои ключови международни пазари, предава Bloomberg.
Чапек, който говори по време на конференция на Goldman Sachs с инвеститори, заяви тогава, че Disney разполага с 61 филма и 17 сериала, но разпространението на делта варианта на коронавируса е предизвикало някои забавяния.
"Ние сме уверени в дългосрочния растеж на абонатите“, изтъкна Чапек.
Изглежда, че проблемът няма да е краткотраен. По време на конферентния разговор с анализаторите в четвъртък главният финансов директор Кристин Маккарти отбеляза, че Disney няма да бъде в "очаквания ни стабилен ритъм на пускане на съдържание“ до четвъртото тримесечие на новата фискална година. Поради това компанията очаква, че ръстът на абонатите на Disney+ чак през втората половина на годината ще бъде "значително по-висок", отколкото през първата половина, каза тя.
Като се има предвид, че прогнозите на Wall Street са за близо 37 милиона нови абонати на Disney+ за първите две тримесечия на новата фискална година, коментарът беше приет като още едно предупреждение. Цената на акциите на Disney се срина с близо 5% след публикуването на резултатите и конферентния разговор.
Четете повече по темата в investor.bg.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК