Изтичането на вътрешни документи на Facebook е главното доказателство за онези, които биха обвинили гиганта в социалните медии, че е съвременният еквивалент на алчния железопътен монопол от миналото. Но докато антитръстовите фанатици от администрацията на Байдън празнуват откриването на доказателства за хищнически алгоритми, те пренебрегват неудобното разкритие от документите: Facebook е възрастна социална медия, която губи позиции пред своите конкуренти.
Според документите Facebook е разтревожен от това колко бързо пресъхва потокът му от нови потребители. Използването на приложението Facebook от млади пълнолетни се очаква да спадне с 4% през следващите две години, а сред тийнейджърите - с 45%.
Влошеният имидж на Facebook в пресата започва да диференцира компанията и то не по добър начин. На скорошно изслушване в Конгреса на САЩ ръководителите на TikTok, Snap и YouTube описаха подробно начините, по които техните алгоритми и услуги се различават от тези на Facebook при защитата на децата от токсични съобщения и вредни влияния.
Четете повече по темата в investor.bg
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК