fallback

Виртуалните светове вкарват хората в Матрицата

Игрите са най-близо до този тип бъдеще

07.11.2021 | 10:16 Автор: Тодор Петров

Преди една година гейминг индустрията започва да набира популярност, а гейминг инфлуенсърите могат да се издържат от тази дейност. Преди това не е било възможно и са го правили просто за забавление. 

Пандемията е помогнала до някаква степен за ускоряване на тренда към видеоигрите и хората да гледат произвеждането от тях съдържание. В началото на пандемията са се отдръпнали партньори и клиенти, но впоследствие е имало по-голяма вълна на интерес. 

Бъдещето в средносрочен план са виртуалните светове, които плашат геймъра Венцислав Калчев, тъй като вкарват хората в Матрицата. Игрите са най-близо до този тип бъдеще.

Вижте повече по темата в bloombergtv.bg

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback