Създаването на компания-майка за всички приложения и фирми, собственост на Facebook, и смяната на името на Meta e ранна заявка за бъдещите планове на Марк Зукърбърг, но обявената метавселена е все още доста далеч, а технологиите на нейното постигане - в начален стадий.
Новото име няма да изчисти лошата репутация на компанията покрай скандалите с обработката на лични данни, а ще има даже още повече проблеми с нарушаването на правото на личен живот на клиентите с развиването на виртуалната и добавена реалност. Това заяви Ален Попович, маркетинг директор на Connect Me, в ефира на телевизия Bloomberg.
Виртуалната и добавената реалност ще се нуждае от много повече данни, отколкото Facebook има в момента.
Светът се движи към все по-усилена дигитализация и по-лесен достъп до информация. "Ще трябва да се адаптираме и въпросът е да го направим с по-малко грешки."
Четете повече в bloombergtv.bg
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК