Цената на акциите на Twitter нарасна, след като компанията отчете приходи от продажби и ръст на броя на потребителите за третото тримесечие в съответствие с очакваното от анализаторите. Знак, че рекламният бизнес на социалната мрежа издържа новите ограничения на Apple върху събирането на потребителски данни, пише Bloomberg.
Twitter заяви, че новите промени в правилата на Apple за следене, които изискват потребителите да изберат дали са съгласни да споделят данни, ще имат "умерено" влияние върху приходите от продажби.
Конкурентите Facebook и Snap по-рано обявиха, че софтуерните промени са повлияли негативно на бизнеса им, защото са направили по-трудна измеримостта на рекламната ефективност.
"За Twitter все още е прекалено рано да оцени дългосрочното влияние на свързаните с неприкосновеността промени в iOS на Apple, но ефектът върху приходите за третото тримесечие беше по-слаб, отколкото очаквахме", написа базираната в Сан Франциско компания в писмо до акционерите.
Приходите от продажби на Twitter са нараснали с 37% до 1,28 млрд. долара.
"Рекламното ангажиране", или броят на интеракциите на потребителите с платени съобщения, се е увеличил с 6% спрямо година по-рано. Twitter изкарва повечето си средства от реклама на брандове, която изисква по-малко лично таргетиране и се измерва по-широко.
Twitter заяви, че през третото тримесечие е имала 211 млн. потребители дневно - с 5 млн. повече спрямо предходния отчетен период, и с 13% повече спрямо година по-рано. Социалната мрежа смята, че растежът се дължи на "продължаващи подобрения в продукта и международните разговори по текущи теми".
Четете повече по темата в investor.bg.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК